Tylko żeby nie była to klasyczna rysa za V :)


Będzie krótko…

Słoneczny dzień w skałach...

Słoneczny dzień w skałach…

dla jednych był okazją do przypomnienia sobie co to jest VI...

dla jednych był okazją do przypomnienia sobie co to jest VI…

dla innych pożegnaniem ze wspinaniem do przyszłego sezonu...

dla innych pożegnaniem ze wspinaniem do przyszłego sezonu…

albo tak jak dla mnie męczenia się na 3 wpinkowych drogach...

albo tak jak dla mnie męczenia się na 3 wpinkowych drogach…

ale tak na prawdę chodziło o lans i walić asekurację:D

ale tak na prawdę chodziło o lans i walić asekurację:D

Może być też dłużej:) Kamil wyciągnął nas do Wąwozu Półrzeczki i rzucił na pastwę komarów, podjęliśmy walkę i najpierw dwa razy odpadłem na Tytanii za VI, przy drugim odpadnięciu skończyłem drogę bez zaczynania od początku i tak się zbułowałem, że czyste przejście musi jeszcze poczekać. Trudności są do drugiej wpinki, później to już schody, Kamil to zrobił OS, ale są podejrzenia, że łoił tu już wcześniej:)

Przenieśliśmy się następnie w bardziej zacienione miejsce, na początku myślałem o drodze polecanej przez kilka osób Dodaj do ulubionych VI, ale spora część skały była jeszcze mokra więc zaatakowałem SaSanke V, też ślisko, ale OS był. Przy 3 wpince mocno się namęczyłem, na szczęście Kamil też tam spędził dłuższą chwilę, czyli, że nie taki pikuś. Zakładamy wędkę i Ewa uroczyście żegna się ze wspinaniem na najbliższy czas. Robi Dębowy kominek III co w takich warunkach wcale nie było łatwe i przyjemne.

Tak się bawimy z liną, przyszło południe pora się zawijać, na odchodne wędkujemy jeszcze Dodaj do ulubionych VI i przy zjeździe zgarniamy ekspresa z Grog z kapustą. Jakby ktoś zgubił to pisać.

Posted on 08/06/2014, in Wspin and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Fajny dzień w skałach 🙂 W ten weekend rzeczywiście było bardzo słonecznie, a ja niestety nie mogłem nigdzie wybyć w teren. Gratuluje VI-tki, następna bedzie OS’em 😉

    Czyżby Ewie w dalszej wspinaczce w tym sezonie przeszkadzał już pewien pasażer, przez niektórych nazywany pasożytem? 😛

Autora najbardziej cieszą komentarze...

