W końcu odwiedziłem Zimny Dół


Tutaj sobie wiszę na Frodo 6b

Tutaj sobie wiszę na Frodo 6b

Do tego boulderowego raju mam tylko 10 km, jednak dopiero dzisiaj wybrałem się na rekonesans tego rejonu i pierwsze wrażenie mnie powaliło. Schodziłem właściwie głównie Labirynt i próbowałem się odnaleźć w drogach, gdzie jakie są prowadzone, na szczęście, mimo środka tygodnia, godzin okołopołudniowych i raczej mokrej skały udało mi się kogoś zorientowanego w topografii spotkać… Całkiem przypadkiem miałem ze sobą magnezję i buty wspinaczkowe bo gość który akurat coś próbował mówi, że tutaj jest takie fajne 6a+, od którego wszyscy zaczynają. Ja szukałem raczej 3,4,5… w przypływie odwagi 6, ale niech będzie:) 6a+, okazało się jednak 6b. Zawsze to honorniej spaść z wyższej cyfry. Trochę powisiałem, próbowałem przekładać swoje koślawe kończyny, niby wszystko wiadomo gdzie ma iść, ale grawitacja coś nie tak jednak działała i zamiast do góry, zawsze kończyłem w dół. Później przystawka jeszcze do takiej mokrej trójeczki i w sumie poszła OS, tylko, że TOP był po prawej, a nie po lewej:D Podsumowując, rekonesans udany, wspinaczkowo na plus mogę zaliczyć kontakt ze skałą, na minus wszystkie jego następstwa. Trzeba doładować przed przyszłym sezonem!

A tutaj moknę na Zielono mi 3

A tutaj moknę na Zielono mi 3

Posted on 03/09/2014, in Wspin and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Fajnie sobie wisisz na tej 6b 🙂
    no i gratuluję zrobienia drogi boulderowej OS. 🙂

Autora najbardziej cieszą komentarze...

