Drzazga wyjęta z oka


To się nazywa aktywna sobota. Przed południem Ewa startowała w biegu po Tenczynku, a ja biegałem za Norbertem, po południu zmiana i z Grześkiem wspinamy się trochę w Chochołowych Skałach, a Ewa łapie kamienie od Norberta. Dzwonie do kumpla czy nie idzie się wspinać, ale zrobił sobie dobrą trasę na rowerze, próbujemy wyciągnąć następnego, ale kobiety mają chyba większą moc przyciągania niż skały.

Jak to przejść?

Jak to przejść?

Co do samej wspinaczki to w końcu poprowadziłem, bez obciążania liny, Drogę Wolnych Skojarzeń V, z którą męczyłem się już dwa lata temu i jedyne co na niej zaliczyłem wtedy to kilka obtarć i AF i TR (https://summitate.wordpress.com/2014/05/02/laura-i-filon-przed-i-po/). Grzesiek  też sie dzisiaj do niej wstawił, ale grzecznie po zaciętej walce uznał wyższość drogi i poszedł na pobliski Kikut za IV, który już takich oporów nie stawiał, chociaż były miejsca gdzie zwalniał trochę tempo.

Nie ważne, że na łapach, ważne, że idzie!

Nie ważne, że na łapach, ważne, że idzie!

Ciesze sie, że w końcu zrobiłem droge jak należy i wyczyściłem kawałek ściany, zaliczając na niej wszystkie obite drogi. Teraz w tym rejonie po lewej czekają dwa trady a po prawej Chochoły.

Posted on 23/04/2016, in Wspin and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 komentarze.

  1. Baba Jaga

    Gratulacje.Świetne hobby ale z pokorą do górek i gór oczywiście .Człowiek ma to w naturze by wspinać się wyżej i wyżej ,na ile warunki pozwolą.Z góry wszystko jest łatwiejsze.Zaciskam paluszki za dalsze osiągi zwłaszcza tego Pana w pomarańczowej bluzeczce,który na łapach chodzi ale do przodu.Brawo😊.

  2. Graty za wytrwałość 🙂

Autora najbardziej cieszą komentarze...

