Czas matur, to i szóstki się u nas pojawiły


Relacje z wczorajszego wypadu do Nielepic powinna pisać Ewa, albo Grzesiek, bo znowu najmniej się powspinałem.

Ewa w cieniu krzyża

Ewa w cieniu krzyża

Grzesiek wygląda jak pacnięta mucha:)

Grzesiek wygląda jak pacnięta mucha:)

Skała z krzyżem jaka jest każdy widzi, czyli krótko, treściwie i z dobrym obiciem. Na dzień dobry Ewa prowadzi W Cieniu Krzyża V+, takiej cyfry jeszcze nie miała na swoim koncie z dolną asekuracją. Później do drogi wstawia się Grzesiek i też go puszcza. Skoro V+ padło, to przesuwam poprzeczkę i idę na swoje pierwsze VI+. No To Po Malborku puściło do ostatniej wpinki, przeszedłem całą drogę do momentu gdzie wychodzi się na połóg, ale nie znalazłem pomysłu na ostatni przechwyt żeby nie zlecieć, a palce już miałem tak skatowane, że dłużej nie mogłem się trzymać skały i odpuściłem. Jest przynajmniej po co wracać, trudności trzymają na całej długości.

Technika pacniętej muchy na sąsiedniej drodze

Technika pacniętej muchy na sąsiedniej drodze

Zakładamy wędkę na Wallenrodzie i kolejno wędkuje Ewa i Grzesiek, ja w przerwie usypiam Norberta i następnie flashuję moje drugie w karierze VI-. Na koniec wypadu Ewa i Grzesiek prowadzą Pętlę Konopną IV. W międzyczasie pod skałą pojawiły się prawdziwe tłumy bo te kilka metrów wapienia atakowało 10 osób.

Gimnastyka w skale

Gimnastyka w skale

Grzesiek jest bardzo pobożny więc drogę przechodził na kolanach

Grzesiek jest bardzo pobożny więc drogę przechodził na kolanach

Na Pętli Konopnej IV

Na Pętli Konopnej IV

Jakby co to obok są schody

Jakby co to obok są schody

Posted on 08/05/2016, in Wspin and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Bardzo fajna relacja. Wybraliście dość gładkie te skały, wydaje mi się że takim bym nie podołała. Jednak jak wiadomo, trening czyni mistrza, więc może któregoś dnia, uda mi się wejść na takie skały.

Autora najbardziej cieszą komentarze...

