Wojtek Kurtyka wytyczał nową drogę na Trango Tower, a my…


Buła, psycha i warun

Buła, psycha i warun

A my nie poradziliśmy sobie z Małym Trango:)

Najpierw umawialiśmy się na Skałę Zachwytu, ale jak zobaczyliśmy podejście to z wózkiem nawet nie było się co pchać. Musieliśmy więc pojechać w znany rejon, a eksploracje nowych skał odłożyć na później.

Niedziela, około południa, piękna pogoda, a parking w Wierzchowiu pusty. Ktoś tam łazi po jaskiniach, na Polniku puściutko to wstawialiśmy się kolejno w Małe Trango V+ i powiem Wam, że czuć tego plusa.

Droga bardzo techniczna, ciężko o taką gdzie siła jest zbędna, a bez dobrej pracy nóg nic się nie zdziała.

Kolejno wstawialiśmy się w drogę, najpierw Ewa doszła do pierwszej wpinki i kawałek dalej już krzyczała „blok!”

Później ja się wstawiłem, gdzieś sobie nadwyrężyłem bark, ale myślę – krótka droga, mniej niż VI, trzeba ją zrobić na szybko. No i na szybko pierwsza wpinka, druga wpinka wolniej i czujniej, a później jest do pokonania spory kawałek bez krawądek i dziurek z którego się ewakuowałem i obniżałem żeby nie polecieć za bardzo. Doszedłem do poziomego pęknięcia i dalej brakło mi pomysłu i chyba kasku na głowie.

Na koniec swoją walkę rozpoczął Grzesiek i między przerywnikami dało się usłyszeć słowo „wymagająca”. W każdym bądź razie trzeciej wpinki nie było.

Później w ciągu kilku chwil rozpętała się burza, na szczęście Ewa zdążyła zdjąć ekspresy i zbiegliśmy do auta.

O burzy było można posłuchać w wieczornych wiadomościach, o nas nigdzie:)

Trzeba popracować, wrócić i złoić.

Posted on 27/06/2016, in Wspin and tagged , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Autora najbardziej cieszą komentarze...

