Po porażce Szwajcarii sprawdziliśmy jak trzyma się Złotówka


I trzyma się nieźle chociaż jest parę głazów które kiedyś grawitacja ściągnie w dół.

Dezaktualizacja Przewodnika

Dezaktualizacja Przewodnika

Wspin po pracy, więc rejon blisko domu i aż w głowę zachodzę jak nigdy wcześniej nie mogłem tutaj trafić? Piękne odsłonięcia skalne, każdy znajdzie coś dla siebie, ja wybrałem na początek Dezaktualizacje Przewodnika V+, w połowie ściany psycha zaczęła siadać przez co szedłem mocno spięty i spociłem się jak nie wiem co. Druga droga to Papiery Bez Pokrycia VI+, przy pierwszym ringu zaliczam kilka odpadnięć, raz uderzam dosyć niefartownie kolanem w skałę, ale na szczęście mamy Euro 2016 i mogłem poćwiczyć „Nic się nie stało!”. Chyba w piątej próbie udaje mi się przejść krawądki na starcie i mogłem się zacząć męczyć trochę wyżej. Powiem tak, drogę zrobiłem RP, na końcu kolano już mocno dawało znać o sobie, a po zjeździe Tomek utwierdził mnie w przekonaniu, że coś takiego jak praca nóg u mnie nie istnieje.

Po Złotówce wybraliśmy się jeszcze na Pośredniok gdzie obczajaliśmy VI.1+, Tomek przy okazji przechodząc, ja spod skały… Wysoki jestem to widziałem co było na górze, więc nie czułem potrzeby wspinania… Czułem jedynie sztywniejące kolano.

Dopiero po powrocie do domu zorientowałem się, że zrobiłem swoje pierwsze VI+:)

Posted on 29/06/2016, in Wspin and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Autora najbardziej cieszą komentarze...

