No to po Malborku


Ten weekend upłynął wielu osobom pod znakiem alkoholu – jeden na weselu, drugi na festiwalu disco polo, my wybraliśmy się do pobliskich Nielepic z nieśmiałą nadzieją, że Norbert da nam się powspinać, a tam jak na taki mały rejon spora grupa osób ćwiczy interwały droga-browar-droga-browar.

Norbert stwierdził, że nasz poziom wspinania jest na tyle kiepski, że woli na to nie patrzeć i poszedł spać na dwie godziny, ja w tym czasie urobiłem W Cieniu Krzyża V+ (dobre na rozgrzewkę), później wstawiłem się w No To Po Malborku VI+. Ostatnio chodziłem od prawej do lewej, a na końcu i tak nie złapałem chwytu przedwcześnie kończąc drogę. Tym razem trzymałem się linii ringów, przed drugą wpinką odpuszczam daję szansę Ewie, która próbuje przejść drogę na wędkę. Prawie się udało, korzystam z założonej wędki i przechodzę całość, obczajając sobie gdzie są chwyty. Po zjechaniu od razu zaczynam prowadzenie z dołem i okazuje się, że VI+ nie takie trudne jak wiadomo już czego się łapać. Ewa urobiła jeszcze raz W Cieniu Krzyża, później wstawiła się w sąsiednią V w takiej sporej rysie i to było zakończenie udanego dnia wspinaczkowego… Przynajmniej dla nas, bo popołudniu pojechaliśmy sprawdzać jaka jest szansa na wspinanie z wózkiem pod skałą w rejonie Doliny Będkowskiej i Norbert miał okazję pobawić się na baldach pod RotundąJ

Tekst niedzieli:

Ewa: Tak mi się noga trzęsie, że mi palec z dziurki wylatuje.

Wspinacz1: Ejj, bez takich tutaj, bo słyszałem!

Wspinacz2: A ja nawet widziałem.

Wspinacz3(za skałą): A ja sobie wyobraziłem!

Posted on 10/07/2016, in Wspin and tagged , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Autora najbardziej cieszą komentarze...

