Gdyby nie te chmury to by były góry

Pogoda w końcu taka jak powinna być, więc wybieramy się w Gorce – wiadomo, dużo polan, piękne widoki i te sprawy. Zdjęć narobiliśmy tyle, że ciężko coś wybrać, ale spróbuję.

To zdjęcie mógłbym ulokować w dowolnym miejscu na mapie, więc dopiszę tylko, że stamtąd przyszliśmy

Z Tobołowa na Tobołczyk... przejaśnia się

Z Tobołowa na Tobołczyk… przejaśnia się

Ewa podziwia widoki

Ruszyliśmy z Poręby Wielkiej żółtym szlakiem, na początku doszliśmy do miejsca gdzie kilka miesięcy temu błądziliśmy i utwierdziliśmy się w przekonaniu, że szlaki tutaj nie trzymają się kupy z tym co na mapie. Obieramy dobry kurs na Stare Wierchy, gdzie robimy popas, później idziemy zielonym szlakiem trawersując kolejno Obidowca (to zamierzone) i Suhorę (to z rozpędu), a następnie wchodzimy na mało wybitne Tobołów i Tobołczyk, po czym odbijamy w lewo na nudną, łagodnie opadającą ścieżkę dydaktyczną. Spora część trasy pokrywała się ze ścieżką Wokół Doliny Poręby, która prowadzi przez ciekawe miejsca z pięknymi widokami na Turbacz, Mogielicę itp, ale to chyba przy bardziej słonecznej pogodzie zaleca się chodzić. Początkowo wogóle mieliśmy iść w odwrotną stronę, tzn, poszliśmy w odwrotną stronę niż początkowo planowaliśmy i całe szczęście bo jeśli miałbym pod górę iść tą nudną drogą którą prowadzi czerwone oznakowanie ścieżki dydaktycznej to chyba usnąłbym w połowie trasy.

Posted on 12/03/2017, in Górki i pagórki and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.