Spotkało się trzech chłopów bez techniki za to z siłą…


Trochę się poskładałem

Przed 13 meldujemy się przy Żytnich Skałach, sporo samochodów przy drodze, potwierdza moje obawy, że skała będzie oblegana.

Ustawiamy się w kolejce i zaczynamy od lewej strony. OS pada Za Blokiem IV, następnie spinam się (tak spinam się w sobie, a nie wspinam) w Gilotynke VI.1. Chwilę mnie przytrzymała w ścianie, ale pierwszy OS VI.1 mogę sobie wpisać. Gilotynka i Szubieniczka były w przewodniku chyba opisane jako niebezpieczne i może stąd ta dodatkowa mobilizacja. Po skończeniu drogi robię błąd i zamiast wstawić się rozgrzany w Szubieniczke, idę na kiełbe z ogniska. Pojedzony, rozleniwiony, po przerwie, wstawiam się w ww. drogę i kończę na pierwszej wpince. Próbuję patentować, ale brakuje jaj, żeby szarpnąć do góry, albo rozpędu który był wcześniej i przejść kawałek katujący palce. Udaje się Mariuszowi, który najtrudniejsze miejsce pokonał w takim tempie, że nikt nawet nie wie czego się łapał, ale po drodze były bloki i restowanie na sąsiedniej drodze, więc wszystkim nam zostaje do zrobienia na czysto. Z sąsiedniej ekipy wspinającej się, usłyszeliśmy, że to są dwie drogi o tej samej wycenie, jedną się przebiega, a druga nie chce puścić… Poczekam do przyszłego sezonu, może wskoczy na VI.1+ 🙂

Przy okazji, słyszeliśmy oryginalne alibi żeby wziąć blok: „Bo zegarka sobie nie odpiąłem”. Na ostatnim ringu przed stanem:)

Jak jest wygodna dziura, to nawet dwa palce wystarczą

W ramach pocieszenia robię jeszcze Lewy Skraj IV OS. Droga jest łatwa, ładna, ale dziwna. Na górze minąłem ringa i zamiast trawersować, poszedłem granią (swoją drogą ładną), później musiałem zejść, a trawers był na dobrej ekspozycji. Właściwie tylko to mi się podobało w tej drodze.

Najwyżej parę metrów dupnę

Dzięki Wszystkim grillującym i wspinającym za dobry dzień w skałach i do następnego:)

Posted on 09/07/2017, in Wspin and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 komentarze.

  1. Artur Szymanowski

    Jak wiadomo prawdziwa siła techniki się nie boi 😉

    Gratuluję pierwszego OS’a na VI.1 !

Autora najbardziej cieszą komentarze...

