Motylem byłem ale przytyłem

W ostatni piątek otwarliśmy sezon wspinaczkowy, nie spodziewam się armat w tym roku, ale każda wizyta w skałach jest lepsza niż siedzenie w domu. Na rozgrzewkę pobawiliśmy się w Dubiu, Norbert najpierw na sztucznej ścianie ćwiczył trawersy, później wędkował Domek Biedronek III i w połowie drogi rodzice powiedzieli żeby już zjeżdżał co nie sprawiło tyle radości co wspinanie. Ewa trochę z dołem, trochę na wędkę, ale generalnie rozbija się o to, że buty są za ciasne i znowu trzeba wymienić;) Ja założyłem wędkę na wymienionej wcześniej trójce, a na ostatnie chwile w skałach wbiłem się w Debiut w Dubiu V, po kilku ruchach przypomniałem sobie, że już kiedyś się do tej drogi wstawiałem i nie puściła… Teraz też nie puściła i to chyba nawet w tym samym miejscu. Psycha siadła, lot mógłby być niefajny i ewakuowałem się z przedostatniego ringa. Cóż, może następną razą.

Później przyszły święta i tradycyjnie zrobiliśmy górski spacer, tym razem na Błatnią.

W mieście powietrze wyglądało dobrze, ale jak osiągnęliśmy pułap smogu, znowu było widać powietrze…

Zrobiliśmy grzbietówkę Szalinowej Doliny, znajdując po drodze kościół leśny z XVII wieku. Pogoda dopisała, wycieczka na dużym luzie, tak żeby się jedzenie ułożyło, przy podejściu spotykamy tylko kilka osób, w drodze powrotnej było widać już tłumy które ciągną do schroniska. Następnego dnia poszukaliśmy jeszcze skał w Lesie Zabierzowskim, a wieczorem wybrałem się na krótką przebieżkę, więc okres świąteczny bardzo aktywny.

Ze szczytu Błatniej na Skrzyczne i pasmo Baraniej Góry

Kościół Leśny z XVII w. pod Wysokim

Posted on 24/04/2019, in Górki i pagórki, Wspin and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.